حضور ناشر فعال دفاع مقدس استان لرستان در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت+ تصاویر  

حضور انتشارات «ستارگان آسمان» از ناشرین فعال دفاع مقدس استان لرستان در «دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت»
کد خبر: ۶۲۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵ - 08October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، انتشارات «ستارگان آسمان» با مدیریت «علی سیاهپوش» از ناشرین  فعال دفاع مقدس استان لرستان در «دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت» حضور دارد و همچنین کتب تولیدی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از سال 1399 تا شهریور 1402 نیز در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دارند.

سردار«عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، از این نمایشگاه بازدید کردند.

دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت از ۱۵ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۲ در استان همدان در مساحتی به متراژ بیش از چهار هزار متر مربع  در حال برگزاری است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ از کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.

افتتاحیه این نمایشگاه پانزدهم مهر ۱۴۰۲ در استان همدان برگزارشد. ناشران از ۲۸ شهریور تا هفتم مهر سال جاری فرصت داشتند در این نمایشگاه ثبت‌نام کنند و قریب به ۱۰۰ ناشر از ۲۸ استان کشور در این نمایشگاه کتاب‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار  داده اند.

انتشارات «هاویر» به مدیریت «سهیمه اسد زاده» از جمله ناشیرن فعال دفاع مقدس لرستان است که با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تعامل و همکاری دارد.

حضور ناشر فعال دفاع مقدس استان لرستان در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب  حضور ناشر فعال دفاع مقدس استان لرستان در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار